باربری مشهد فریمان حمل اثاثیه منزل و اداری با خاور مسقف
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد فریمان حمل اثاثیه منزل و اداری با خاور مسقف

ناوگان مجهز حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد فریمان شرایط بسیار خاصی را در جهت کاهش شدید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به فریمان فراهم نموده است که گاها تا70% تخفیف برای سرویس های این مسیر در نظر گرفته شده است بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به فریمان را دارید ما در باربری مشهد منتظر تماس شما هستیم.

همانطور که میدانید یکی از آیتم هایی که برای هر فردی در اسباب کشی مهم می باشد این هست که بنا به میزان وسایلی که تصمیم به حمل و نقل و جابجایی آن را دارد خودرو متناسب آن را درخواست نماید لذا باربری مشهد فریمان با افتخار اعلام می نماید که توانسته است از این بابت به خوبی نیاز مشتریان را براورده نماید .

ناوگان قدرتمند باربری مشهد فریمان با داشتنن انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه از جمله خاور مسقف – نیسان – پیکان وانت – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ و ... توانسته است تمام تقاضاهای مشتریان خود را پاسخ دهد که این نشان دهنده وجود و تنوع گسترده ماشین آلات حمل و نقل شهری و بین شهری این مجموعه عظیم می باشد.

فریمان در بخش مرکزی شهرستان فریمان قرار دارد. دارای ۴ شهر به نام‌های فریمان، فرهادگرد، قلندرآباد و سفید سنگ و دو بخش مرکزی و قلندر آباد وپنج دهستان به نام‌های فریمان به مرکزیت فرهادگرد، سنگ بست به مرکزیت سنگ بست، بالابند به مرکزیت زرکک، قلندر آباد به مرکزیت قلندر آباد و سفید سنگ به مرکزیت سفید سنگ می‌باشد.

شهر فریمان در فاصله ۷۵ کیلومتری مشهد و در مسیر مشهد به کشور افغانستان قرار گرفته‌است. فریمان زادگاه شهید مطهری است و از دیرباز به خاطر بند تاریخی و قند شیرینش معروف بوده‌است.از اب و هوای خوب فریمان نیز نباید گذشت که نشیمنی مناسب را برای انسان فراهم میکند. فریمان از جمله شهرهای محدود دارای معماری پهلوی در ایران است که بر اساس معماری روز اروپا بنا نهاده شده است.رضاخان اهمیت فوق العاده ای برای فریمان قائل شد و این شهر از ییلاقات بکر او بشمار میرفت.متاسفانه جنگ جهانی دوم فریمان پهلوی را خاموش کرد. فریمان در حال حاضر از محروم ترین نقاط استان خراسان است.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۳۹٬۵۱۵ نفر (در ۱۱٬۷۵۵ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا فریمان : 74 کیلومتر که حدود 50 دقیقه زمان خواهد برد.

برای رفتن از مشهد به فریمان مسیر زیر را باید در نظر گرفت:

مکانها و شهرهای اصلی مسیر مشهد به فریمان : مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان

همچنین جاذبه های گردشگری در مسیر مشهد به فریمان نیز به شهر زیر می باشد :

آرامگاه خواجه اباصلت - آرامگاه خواجه مراد مشهد - رباط سنگ بست - ميل اياز سنگ بست - مقبره ارسلان جاذب - بند تاریخی فريمان روستای تقی آباد - برج دیده بانی بند فریمان - شاهان گرماب سفید آب قلندر آباد

باربری مشهد به فریمان در کنار وظیفه اصلی خود که در حقیقت جابجایی تضمینی هرگونه اسباب و وسایل شما عزیزان از مشهد به فریمان می باشد خدمات جانبی دیگری را نیر به شرح زیر ارائه می نماید که در نوع خود بسیار با اهمیت می باشد از جمله 1- بسته بندی اثاثیه 2- صدور بارنامه معتبر 3- صدور بیمه نامه معتبر 4- باز و بسته نمودن نصبیات در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی از جمله لوستر و پرده و .. 5- حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید – میز ناهار خوری بزرگ – گاو صندوق و ..

ما در باربری مشهد فریمان منتظر تماس شما هستیم ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به فریمان نیسان یا خاور ،باربری مشهد به فریمان با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: